Google AdWords

 

Google AdWords er for mange ideelt

At anvende AdWords i sin markedsføringsstrategi, vil for mange være den bedste måde, at nå de kunder der rent faktisk leder efter dig. I denne forstand er det derfor en god måde, at være sikker på at du kun når de kunder, der kunne være potentielle købere af dit produkt.
Formålet med AdWords er derfor kort og godt, at du kun betaler for den ”rigtige” trafik til dit website. Dermed kan du få en masse visninger af din annonce, men betaler først når kunden finder dig spændende og vil se mere til dit produkt.

Google AdWords bringer mange udfordringer med sig.

Udfordringen i anvendelsen af Google AdWords, ligger dog også i at man kun betaler for dem der klikker. Man må derfor ikke spilde sine penge, på en masse værdiløse kliks. De værdiløse klik opnår du, hvis din AdWords kampagne er sat forkert op. En enkelt fejl i opsætningen, kan koste dig mange værdiløse klik for din virksomhed.

Vær tilstede på Google

Dine annoncer via Google AdWords vil give dig et stærkt grundlag for vækst, da Google er Danmarks vigtigste søgemaskine. Google bliver anvendt dagligt af flere hundredetusind mennesker, og bliver udelukkende styret af hvad der bliver søgt på. Derfor er det vigtigt at fremvise sine produkter netop her, hvor din målgruppe leder efter dig.

Slå dine konkurrenter i AdWords

Hos Mezia, er vi et specialiseret team, der har bred erfaring indenfor opsætningen af AdWords kampagner. Her er vi dygtige indenfor både den tekniske opsætning, så du rammer den rigtige målgruppe, til opsætningen af den annoncetekst der vil skille dig ud fra dine konkurrenter.
Mange ønsker at anvende flere kanaler i deres markedsføring, så måske Facebook annoncering og SEO kunne være noget for din virksomhed.

Adwords


2500/ Måneden
Søgeordsanalyse
Opsætning af kampagne
Løbende optimering af kampagnen
Månedlig rapportering