Facebook annoncering

Få et fornuftigt afkast med Facebook annoncering

Facebook annoncering er kun noget værd, hvis det giver afkast. Dertil kan et afkast kan defineres forskelligt, alt efter hvad målsætningen er. Først og fremmest, før man begynder at smide penge efter annoncering, så skal man gøre op med sig selv hvad målsætningen er. Der er nemlig en bred vifte af muligheder, når det kommer til Facebook annoncering. Her kan du både skabe leads, opnå konverteringer (salg) på din webshop eller øge antallet af downloads til din app og meget mere. Mulighederne er rigtig mange, og er du i tvivl hvad der måske er det bedste for dig, så skal vi gerne rådgive dig til den helt rigtige løsning.

Måske du allerede er startet med Facebook Annoncering

Har du svært ved at få din Facebook annoncering til at give et effektivt afkast, eller er du forvirret over din målgruppe? Så kan vi hos Mezia hjælpe. Vi har dybdegående kendskab til, hvordan man anvender Facebook annoncering bedst muligt.
Vi skræddersyr dine annoncer til nøje udvalgte målgrupper, og tester på hvad der fungerer bedst – Så sikrer vi, at du bruger dine annoncekroner optimalt og dermed får nået dine salgsmål og målsætninger. Derfor er en markedsføringsstrategi vejen frem, lad os hjælpe dig med at udarbejde en der virker for dig.

Målret dine Facebook annoncer korrekt

Med Facebook annoncering har du mange muligheder, for at målrette dine annoncer ud fra din målsætning. Om det er trafik til din hjemmeside, likes på din Facebook side, downloads af din app eller salg på din hjemmeside, så kan Facebook hjælpe dig med dette og mange andre målsætninger. Denne faktor er vigtig, for at kunne opnå de rigtige resultater med Facebook annoncering. Kort sagt, nytter det jo ikke noget at målsætte mod downloads af din app, hvis du egentligt vil have en masse sign-ups til dit nyhedsbrev. Derfor er sammenhængen mellem målsætningen og udseende af din annonce, meget vigtigt for at kunne opnå de optimale resultater.

Ram de besøgende på din side igen og igen via Facebook annoncering

Det er blevet bevidst igen og igen, at den mest afkastrige form for annoncering på Facebook, er remarketing. Remarketing, eller retargeting som nogen ynder at kalde det. Det er en marketing strategi, hvor man viser annoncer udelukkende, til dem der allerede har besøgt din side. Dermed har du en målgruppe, udelukkende bestående af besøgende på din side.
Ved at gøre det, sikrer man at annoncerne bliver vist, til personer som først og fremmest kender dig i forvejen. Yderligere er der stor sandsynlighed for, at den pågældende målgruppe er interesseret i dine produkter. Dermed viser du dine annoncer, til en målgruppe, der er konverteringsvenlig.

Investering, ikke en udgift

Facebook annoncering skal være en investering, og ikke en udgift – det sørger vi for hos Mezia. Ellers kan du jo hellere bruge pengene på noget andet, hvis det ikke giver et positivt afkast. Vores topprioritet er derfor, at du får noget for dine penge. Vi arbejder, altid ud fra devisen, at du skal tjene penge, før vi tjener penge.
Mange andre virksomheder har stået i samme situation som dig før. Vi har haft stor succes med at hjælpe andre virksomheder med Facebook annoncering, og hjælper også gerne dig. Se hvem vi har hjulpet med annoncering.
Er du allerede igang med annoncering men mangler lidt hjælp til at udvikle dig, så er konsultation en mulighed for dig.

Annoncering

2500/ Måneden

Opsætning af Facebook kampagne

Opsætning af remarketing kampagne

Opsætning af 5. stk. annoncer med tekster og billeder

Opsætning af Facebook Pixel

Opsætning af målgrupper

10 custom domains